11 Mart 2010 Perşembe

Sevgili İzleyicilerim Nolur Bilin Şu Klibi.

selaaam
ya aklımda bi sürü konu varda şimdi siktiret onları.Sevgili izleyicilerim bağa yardım edin :)
Ya şimdi bi klip anlatıcam nooolur hangi şarkı ve hangi grup bilin.Lödfeenn..
Şimdi anlatıyım.
5 yada daha fazla yada daha az adam bi karlı dağa tırmanıyolar klipte.İpler felan böyle şarkı yavaş gibi hafif rocktı sanırım.Hatta biri düşüyo felan tırmanırken.Sırtı çarpıyo yere diğerleri onun mezarını ddağın en tepesini dikiyolar.Galiba böleydi tam hatırlamıyorum çok önceden izledim klibi.Bilindik bi grup aslında hatta hatırlarım diye adınıda bi tarafa yazmamıştım ah ah.şarkı çöğzel.Lödfen bilsin birisi ya :(( Nolur ölümü kemirin :D

10 yorum:

anqela Noah dedi ki...

Türkçe mi yabancı mı :D yabancıysa aklıma Th geLdi :D

Arrenne dedi ki...

yabancı ya türkçe olsam sözlerini söylerdim :D th olurmu ya o olsa hatırlardım zatti :D hem th'in qötü yemez o dağa çıkmaya adamlar basbaya dağa çıkıyolar kar kış kıyamet :D kamp yapıyolar arada galba

Anti-Kahraman dedi ki...

ben oyumu Ajdar-Muslum Kon Kon Kon sarkisina veriyorum.Belki klip cekmislerdir cok onceden.bi arat sen youtube tanrimizda

Arrenne dedi ki...

sanmıyorum ama bi bakmak lazım :D

Arrenne dedi ki...

sanmıyorum ama bi bakmak lazım :D

Adsız dedi ki...

alp :D bu film olmasn

Arrenne dedi ki...

yok kız bildiğin klip :D

Nisan Yağmuru dedi ki...

Linkin Park olablr onların öle biklibi vardı ama hatırlamıyorum tam karlı dağ vardı gitar çalıyolardı falan:D çooooh hoş anlattm xD

Arrenne dedi ki...

yok linkin değil daha yaşlı gibilerdi daha olgun :D linkindekiler çoluk çocuk :D:D

annebunedemek dedi ki...

hoobstank falan mı? F: