26 Nisan 2010 Pazartesi

Dağdan koştumda geldim.Sağa geldim sağa..

Bloggggg ve blog sakinleri şu son 3 gündür başıma neler geliyo bilseniz.
Cuma günü Manisada Kula diye bi yer varmış volkanık dağlar mağlar evler süper biyer.Şİmdi oraya gittik.Dur başından başliim.
SAbah 7de kalktım okulda buluştuk felan 2 otobüs buraya gidicez.Yolculuk manyaktı müzik açıp bildiğin otobüsta halay çektik..Lan nasıl oldu o hala şaşıyorum yani beni "beni" bile oynattılar o derece :D Gittik dağa saat 12 buçuk tam öğle vakti.Şİmdi biz tırmancağımızı bilmiyoduk normal bakıcaz dönücez sanıyoduk.Oha bi gittik bizim mallar tırmanmaya başlamışlar bile.Bide tüf aynı mıcır gibi ama mıcırdanda hafif olduğundan hemen kayıverii tozuyo felan derken ilk biz çıktık zatti.MAnzara harikaydı, atrafta daha dolu volkan var böle lâvlar nerelere yayılmış hepsi ortada.Bide hoca demez mi kraterin etrafında dönücez bikere.Oha lan onuda yaptık o sıcakta.Ama inişi manyaktı uçan uçana aşağıya.Benim olay manyaktı düz yerde düştüm dağda hiç düşmedim :D Allahım yaa.Ama şekilli düştüm böle mal gibi düşmedim.Sonra aynen o yerde bi kız bana gülmüştü 2 dakka geçmeden o düştü.akjdfnasf.Neyse hele bi kız manyak uçtu nasıl anlatıyım en az 50 metre.O kaadar düştüyolu yarılayamadı bile.Bari düşmüşken aşağıya kadar inseydi ama iinemedi kızcaaz :D Ama ben iyi dayandım bilmiyodum içimde bi dağcının yattığını valla kızın yanına ilk ben gittim dedim bişiin varmı felan kız hala kalkıp inmeye çalışıyo dedim mal otur işte bacakları felan zangır zangır titriyo :D Yüzü dersen kapkara yüz üstü kapaklanmış yere.Ağaçlar olmasa zaten kızın işi yaştı :D Sonra bu otobüsler bizi bıraktıkları yerden gitmişler daha köyün merkezinebide oraya kadar yürüdük.Herkes gitmiş biz en sondayız.Ordaki köylü evlerinden birer su felan istedik rezilliğimizi ordada kanıtladık yani :D. Sonra Kula evlerini felan gezdik bide peri bacaları gibi borular vardı onların oraya gittik ilginçti yani çoğzeldi.Eve bi gittim şak yere attım kendimi direk.Annem diyo iyimisin neyin var.Anne dedim defol.Sürtüne sürtüne odama gittim yattım.Bugün anlatıyorum kızlara ıyyyy banyo yapmadın mı diyolar.Hayır yapmadım üşendim varra.Hattta üstümdekilerle yattım.Aıy irencim.Cumartesi günü full uyumuşum zaten bi kalktım pazar günü günleri şaşırmışım pc'ye bi baktım pazar.Oha dedim cumartesi nerde.Meğer geçmiş.Çok matraktı valla bu sabahta gözümü zor açtım.Gitmek istemiyodum ilk başta ama iyiki gitmişim.Öyle yani blog senden naber?