23 Eylül 2009 Çarşamba

kaç Yaşındasın?


Bugün okuldan gelirken düşündüm yine dünya nasıl ve hangi duygularla dönüyor böyle?Bizi yaşatmak yada mutlu etmek için olduğunu düşünmüyorum açıkçası.Bu bir teşekkür olamaz çünkü insanlar bunu haketmiyor amacı acaba yaşatıp mutlu etmek mi yoksa ele ayağa düşürüp süründürmek mi?Acaba biz dünyaya bu kadar kötü ne yapmış olabilirizki bizden böyle bir intikam alıyor?Bizden şu anda dünya intikam alıyor peki ölüp gittikten ardından tek bir hatırlayanın olmadıktan sonra intikamını bizden alıcak olan kim?Tanrı mı?Acaba aramızdan birinin günahlarını çıkartıp bir kitaba sığdırmaya çalışsak kaç sayfa sürer vede kaç gün(-ay-yıL-)?Önce dünya sonra Tanrı sonra Tanrı sonra Tanrı...
...Bu düşüncelerim böyle sürüp giderken yine düşündüm acaba ben kaç yaşındayım?Kaç yaşındayım???Hayatımın kaç yılını yaşayadım, yaşayabildim?Sonra en az 6 yıl vardır diye düşündüm ama sonra fikirledim ilerledikçe 5...3...??? kaç yılını yaşamak istediğim gibi yaşayabildim?..

...yaşamak istediğim gibi kaç yıL_???

Hiç yorum yok: