11 Aralık 2009 Cuma

Çizgi.

..
Umut ile umutsuzluk arası bir çizgide yürüyorum..Aslında kalın bir çizgi..Ama ben şu aralar o çizginin yanlış tarafından yürüyorum sanırım...Ne yapabilirim, çizginin diğer tarafındada çok engel var! Kolaya mı kaçmış oluyorum şimdi ben? Hep o tarafından yürümedim mi zaten? Yoruldum artık.. Aşamayacağım engeller çıktı, düştüm bazen..Yolun sonunun gözüktüğüde yok şimdilik..Birazda bu tarafta kalmalıyım belkide..
Yolun uzadığını hissediyorum şimdide.Uzun sonu gözükmeyen engelsiz bir yol mu engelli diğerine göre daha kısa bir yol mu? Hangisi daha karlı olur düşünmeden edemiyorum? Oluşuna bırakmamalıyım biliyorum..Bu iş canımı sıkmaya başladı artık.Durmakta istemiyorum..Parlak bir ışık olsa, engellerde pek sorun olmazdı belkide..

4 yorum:

ozgesel dedi ki...

ama başarıya parlak süslü çiçekli yollardan gidilmezki zor yollar onlar ,uykusuz kalırsın,eğlendiğin şeylerden kısarsın tabi ben yazını başarı için yorumladım

anqela Noah dedi ki...

bebem oLe koLay koLay YoLun sonu qözüqmüo ama Bnce sen öbür yoLa yatay qecis yap derim yoqSa enqeLLerLe birLiqTe qeLen fırsatLarıda KacırıSn ;)

SserenayY dedi ki...

Hayat bir koşturmaca belkide..
Gerektiği zaman oturup ağlamasını, güçlü olmaya çalışmasını, acı çekmesini yaşayabildiğimiz gibi..
Kimi zamanlar paydos diyip, sineye çekmeliyiz bence kendimizi; fazla yormadan, yorulmadan, tükenmeden..

anqela Noah dedi ki...

Eğer dünya turu şurayı görmek burayı görmek diye bir hedef yoksa kimse yorulmaz tükenmez bitmez .. ( BENCE ) Ki ağlamak sadece yanılan ve yenilenlere mahsustur acı ise zamanla tatlı gelir insana ..