18 Aralık 2009 Cuma

Kıskançlık Krizi Girdi^!'



Kıskançlık krizi tarafından tecavüze uğruyorum..
Yardım istiyorum..
Susarak.
Eğer bağırırsam birdaha konuşamam diye korkuyorum.
Biliyorum konuşursam birdaha susamam..
Belki..
Susarsam bağıramam ama,
Bağırırsam yine susamam ..
Belki..
Susmazsam bağırırım,
Bağırırsam konuşurum,
Konuşursam..
Belki..
Sanırım belkilerim tarafından tecavüze uğruyorum..

Hiç zevkli değilmiş..önermiyorum..

Derin sularda yüzüyorum..
Sığ suları bulamıyorum..


Yakındır depresyonda qirer.
Yaşasın ben.

6 yorum:

özgeeeeee dedi ki...

ALpelladan nağmeler :)


bu arada bloguna yeniyıl animasyonu eklemeyi düşünmüyorsun heralde ?
eklesen güzel olurdu

Arrenne dedi ki...

çok mutsuzumm özgeee bu sene hiç gelmesin yılbaşı böyle mutsuz mutsuz girmiyim yaaa of of offffffffffffffffffffffffffffff of ofofoofofoofofffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

alperen :D küçükken topun inşaata kaçmadından eminmisn :D

Arrenne dedi ki...

Neriman sie :D

ÖZGEEE dedi ki...

Mutlu ol abisiiii
bak ben 3 gün sonraki mat sınavına zerre çalışmadım mutlu muyum ...eee bir düşüneyim yok yav mutlu değilim aslında yok yok tamam değilim
beni örnek al diyecektim de temam ben de mutlu değilmişim :D

Arrenne dedi ki...

özge geberme ya:D