14 Kasım 2010 Pazar

+1 !? vay anasını


Bu akşam yemekte bir kardeşim daha olduğunu öğrendim.
Bildiğimiz kardeş öyle kanka manka ayakları gibi birşey değil.
Adını bildiğim sadece 2 kardeşim var.
Hesaplarıma göre 2+4+1 kardeşiz.(4 oynar bir rakam 3 ve ya 5 olabilir)
Tabi +1 olan yani bu akşam öğrendiğim eskilerden olan.Babam bi kadınla 3-4 yıl beraber yaşamış ilk evliliğinden ve annemden önce.Ordanda bir erkek çocuğu olmuş.Daha sonra annesi kaçırmış mı ne olmuş bilmiyorum, babam bunları kaybetmiş.Ve bu gece sanki annem dışardaki kediden bahseder gibi baban kayıp ettiği oğlunu bulmuş galiba dedi.Evet öyle dedi.O an dondum zaten.Çok şaşırdım.Hangi oğlunu ilk evliliğinden oğlunu mu diye sordum.Hayır dedi herkesden önce bu.Anlattı felan işte.Çok ilginç.Diğerlerinin ismini bilmezken +1 ! Tabi anlık ben şoka şok bana giriştik yani.Öyle.Vay anasını.Kaç kardeşiz lan kürt gibi olduk diyorumda sidikli kontese gülüyo sürtük. Neyse şimdi anlatamayacağım buralara sığamayacak bi aile yapım var tahmin edilen üzre.Keşke annemin önceden kalma bi oğlu olsaymış.Babamın yeterince çocuğu var zaten.öhöms.

Yakında 2. elizabeth, napolyon, hitler'le felan akrabalığımız çıkarsa şaşırmayın.
 
Ve son haber ayda 25 liralık vodafone mobilnet faturası 100lira geldi.-şu an en lazım şeydi zaten dimi-

*dipnot-prezervatif kullanın!

4 yorum:

çizer (drawer) dedi ki...

oha lan alperen,pembe dizi gibi bu be

-'EvaisticaL dedi ki...

öyle valla. bilemiycam ne gibi :D

hemera-nyks dedi ki...

dipnot süper :D

-'EvaisticaL dedi ki...

çok önemli :D