28 Kasım 2010 Pazar

Nugget isteyen !?

10 yorum:

Ayşegül dedi ki...

aaaa bu kadar iğrenç lan bi başka şey de nuggetların içinden hiç bozulmamış biçimde çıkan tavuk ayağı olsa gerek..
öğk.

-'EvaisticaL dedi ki...

nugget zaten sevmezdim şimdi hiç sevmiyorum :D hayvanı bütün mü yapıyolarsa artık kemikli fln

Rory dedi ki...

Iyk:DD cok pis ya.

-'EvaisticaL dedi ki...

bütün bi kafa olmasaydı o zenci kadın onu yiyicekti ya varmı böyle bişey :D bu beyni bu gözleri fln

Sidikli Kontes dedi ki...

ama ama ama ben nugget çok severdim :D

çizer (drawer) dedi ki...

o iğrenç slogan müziği eşliğinde geliyor bu cümle :

"mc donald's gibisi yok"

eheh

-'EvaisticaL dedi ki...

<3

tunes dedi ki...

niye öyle diyosunuz ya katıksız saf tavuktan yapmış adamlar nuggetı işte:)))

-'EvaisticaL dedi ki...

bizimkiler bu kadar saf olmasın nolur :D

pipi disko dedi ki...

yüzü olan hiçbir şeyi yememeli insanoğlu. hoş, öğlen tavuk şnitzel yedim. çok pişmanım.

http://pipidisko.blogspot.com/